Besplatno slanje za sve web porudžbine preko 5000 din!
   

TRGOVINSKA RADNJA NAVI SHOP NEVENA VRKLJAN PR BEOGRAD

PIB:105399331; MATIČNI BROJ: 61036628

Bulevar Kralja Aleksandra 193, 11060 Beograd - Zvezdara

www.navishop.rs; office@navishop.rs

U zavisnosti od raspoložive količine određenog artikla i mogućnosti njegovog nabavljanja, očekivani rok isporuke proizvoda iz naše ponude je 72h (3 radna dana) od trenutka poručivanja i registrovanja uplate.

Neradni dani su: subota, nedelja i državni praznici.

NaviShop online, radno vreme tokom predstojećih praznika

NaviShop online neće raditi od 29.12. do 02.01. i 08.01.

28.12.2017.

Kurirskom službom šaljemo porudžbine naručene do 12 časova, a kurirska služba ih isporučuje 29.12.2017.

Sve porudžbine napravljene posle 12 časova se fakturišu i šalju 3. januara i 9. januara. 

Opšti uslovi kupovine

Posetom ili kupovinom na Internet prodavnici Navi Shop prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se pravilima koja primenjujemo. Navi Shop zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.

Komunikacija elektronskim putem
Kada posetite Navi Shop ili nam pošaljete email poruku, komunicirate sa nama elektronskim putem. Prihvatanjem uslova korišćenja saglasniste ste da sa nama komunicirate elektronskim putem. Naša komunikacija prema vama će biti putem elektronske pošte (email) ili obaveštenjima koja ćemo objavljivati na ovom sajtu.

Izjava o zaštiti privatnosti
U ime Internet prodavnice Navi Shop obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Internet prodavnice Navi Shop (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Intelektualna svojina
Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo Navi Shop ili njegovih dobavljača i ne mogu se koristiti bez predhodne saglasnosti Navi Shop. Ukoliko za sadržaj koji se nalazi na Navi Shop smatrate da je vaš i da je zloupotrebljen, molimo vas da nas kontaktirate u cilju utvrđivanja intelektualne svojine. Sve informacije dostupne na internet stranama isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima.

Vaš nalog
Ukoliko koristite Navi Shop, odgovorni ste za održavanje i poverljivost svog naloga i lozinki koje ste dobili prilikom registracije na sajtu. Korišćenjem Navi Shop sajta odgovorni ste za sve aktivnosti koje se dešavaju na vašem nalogu i sa vašom lozinkom. Maloletnici mogu koristiti Navi Shop uz nadzor roditelja ili staratelja. Navi Shop zadržava pravo da odbije pružanja usluga, ukine nalog ili otkaže narudžbenicu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi korišćenja. Vaše podatke koje ste naveli prilikom registracije Navi Shop će koristiti radi kupoprodaje proizvoda i uspostavljanja poslovnog kontakta i neće ih koristiti u druge svrhe ili ih dostaviti trećim licima.

Komentari, komunikacija i ostali sadržaj koji ostavljaju posetioci
Posetioci mogu komentarisati proizvode i slati email poruke na Navi Shop. Navi Shop ima pravo da ne objavi komentare koji su zlonamerni, sadrže nepristojne izjave, šire mržnju i na bilo koji način ugrožavaju prava drugih. Takvi komentari će biti uklonjeni bez predhodnog obaveštenja. Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom email adresom nije dozvoljena na Navi Shop . Protiv takvih aktivnosti možemo pokrenuti odgovarajući zakonski postupak.

Opisi proizvoda
Navi Shop nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće. Takođe, Navi Shop ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo vam vratiti novac.

Cene proizvoda
Sve cene proizvoda navedene na sajtu sa uračunatim PDV-om. Navi Shop se obavezuje da će prihvatiti svaku cenu po kojoj ste napravili narudžbenicu bez obzira da li se cena proizvoda promenila nakon kreiranja narudžbenice. Navi Shop ima pravo da otkaže narudžbenicu uz slanje email obaveštenja potrošaču ukoliko je došlo do grube greške prilikom postavljanja cene na sajtu, npr. umesto 10 000 je navedena cena 100 din, i sl.

Radno vreme
Online prodavnica Navi Shop radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni. Slanje poručene robe je u roku od 72h ( 3 radna dana ) od trenutka porudžbine i registrovanja uplate. Neradni dani za slanje robe su subota, nedelja i državni praznici.

Promena (ažuriranje) podataka na sajtu
Navi Shop zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci NaviShop.rs nemaju pravo da jednostrano menjaju uslove korišćenja, a svaka eventualna izmena je nevažeća osim u slučaju da se obe strane saglase pisanim putem.

Ostalo
Delimična ili potpuna neprimenjivost ili nezakonitost određene odredbe ovih Uslova korišćenja, neće uticati na punovažnost ostalih odredbi koje ostaju na snazi u celini. Neprimenjiva ili nezakonita odredba će biti zamenjena drugom odgovarajućom odredbom. Saglasni ste da vaša prava i obaveze proistekle iz ovih Uslova korišćenja ne možete preneti na treća lica bez izričitog pismenog odobrenja Navi Shop.

Uslovi kupovine na internet prodavnici Navi Shop

Navi Shop je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.
Detaljni uslovi kupovine navedeni su u sledećem tekstu. Molimo Vas da se upoznate sa njima pre nego što obavite kupovinu:

I NARUČIVANJE
Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice Navi Shop potrebno je da ispratite sledeće korake:
1. Registracija
2. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite
3. Pregled Korpe
4. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
5. Upoznate se sa zaštitom privatnosti korisnika
6. Izbor načina plaćanja i upoznavanje o zaštiti poverljivih podataka o transakciji kao i o povraćaju sredstava
7. Pregled i potvrda narudžbenice

1. Registracija
Registracija se obavlja izborom opcije "Registracija". Potrebno je da navedete svoju email adresu nakon čega će vam na nju biti poslata automatska poruka koja sadrži lozinku. Dalje, na prikazanoj stranici unesite lozinku i potvrdite unos klikom na odgovarajuće dugme. Otvoriće vam se početna stranica sajta, a kao potvrda uspešne registracije biće navedeno vaše ime pri vrhu svake stranice sajta.
Ukoliko želite, sa sajta se u svakom trenutku možete odjaviti izborom opcije "Odjava". Ponovnu prijavu na sajt možete obaviti izborom opcije "Prijava" i navođenjem svoje email adrese i dodeljene lozinke.
napomena: Kao što je to uobičajeno na svim Internet sajtovima za registraciju je neophodno da vaš Internet browser podržava rad sa "cookies". "Cookies" su standardno uključeni na većini programa za pretraživanje interneta.

2. Pronalaženje proizvoda koje želite da kupite
Proizvodi su organizovani po kategorijama koje možete pregledati poput kataloga. Kada pronađete proizvod koji želite da naručite izaberite dugme "Stavi u korpu". Time ste proizvod ubacili u svoju korpu (isto kao u klasičnoj prodavnici). Dalje, slobodno možete nastaviti sa pregledavanjem proizvoda a u korpu možete dodati još proizvoda.

3. Korpa
Kada ste završili sa stavljanjem proizvoda u korpu i želite da ih naručite, izaberite opciju "Korpa". Na stranici korpa se prikazuju svi proizvodi koje sto da sada stavili u nju. U korpi možete navesti koliko komada jednog proizvoda želite naručite ili ako ste se predomislili u vezi nekog od njih, proizvod možete izbaciti iz korpe.
Korpa je početna tačka u kreiranju narudžbenice. Kada ste zadovoljni sadržajem svoje korpe, krenite dalje na sledeći korak.

4. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke
U ovom koraku je potrebno da navedete podatke o naručiocu i adresu gde je potrebno paket isporučiti. Podaci o naručiocu su podaci koji će biti navedeni na računu koji će vam biti poslat zajedno sa pošiljkom. Ukoliko kupujete kao fizičko lice, kao podatke o naručiocu navedite podatke iz lične karte. Ukoliko naručujete kao pravno lice (firma) navedite važeće podatke o firmi.
Podaci o mestu isporuke su podaci gde želite da pošaljemo pošiljku. Molimo vas da sve podatke navedete što preciznije kako bi vas kuriri koji uručuju pošiljke što lakše pronašli. U slučaju neispravno unetih podataka, može doći do vraćanja vaše pošiljke i sporije isporuke.

5. Zaštita privatnosti korisnika

U ime NAVI SHOP web prodavnice obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima

i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste zamarketinške kampanje.

Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Svi zaposleni NAVI SHOP (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

6. Izbor načina plaćanja
U ovom koraku je potrebno da izaberete kako želite da platite naručene proizvode. NaviShop.rs trenutno podržava sledeće načine plaćanja:

- Visa, MasterCard i Maestro platnom karticom (online plaćanje)
- plaćanje pouzećem (za pojedine proizvode iz ponude)

Žaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, NAVI SHOP je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

7. Pregled i potvrda narudžbenice

Na kraju, pre nego što potvrdite narudžbenicu, možete još jednom pogledati sve njene detalje: šta ste naručili, podatke o naručiocu, adresu isporuke, kako će pošiljka biti upakovana, kada će biti dostavljena, koliko iznose troškovi dostave, kolika je ukupna cena, itd.
Ukoliko se slažete sa narudžbenicom izaberite opciju "Potvrdi" čime je ona kreirana. Automatski sa potvrdom narudžbenice na registacioni email vam se šalje pregled narudžbenice i uputstvo za plaćanje.

 

II PLAĆANJE

Navi Shop trenutno podržava sledeće načine plaćanja:

- Platnom karticom (online plaćanje)
Ukoliko posedujete Visa, MasterCard ili Maestro platnu karticu odobrenu od strane banke izdavaoca za online plaćanje, izaberite ovaj način plaćanja. Nakon što potvrdite narudžbenicu, bićete preusmereni na sajt Banca Intesa Beograd. Na bančinom sajtu vršite unos podataka sa platne kartice i obavljate plaćate. Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moćićete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja.
Iz sigurnosnih razloga, podaci o vašoj platnoj kartici su vidljivi samo Banci Intesa Beograd kao procesoru kartica. Sajt banke je zaštićen i siguran za ovaj način plaćanja.

- plaćanje pouzećem
Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom. Samo, manji broj proizvoda je moguće platiti pouzećem. Ukoliko naručite nekoliko proizvoda od kojih samo jedan ima mogućnost plaćanja pouzećem, pošiljka neće moći da se plati pouzećem. Samo pošiljke u kojima se svi proizvodi mogu platiti pouzećem se mogu platiti na ovaj način.

napomena:
Ukoliko ne izvršite plaćanje po narudžbenici u roku od 7 dana od dana njenog kreiranja, ista će biti stornirana i obrisana. Nakon isteka perioda od 7 dana plaćanje po toj narudzbenici nije moguće, ali možete napraviti novu narudžbenicu i izvršiti uplatu po njoj.

III DOSTAVA

Dostava naručenih proizvoda iz narudžbenice se obavlja po evidentiranju vaše uplate. Dostavu pošiljki vrši kurirska služba i moguća je samo na teritoriji Srbije bez Kosova. Troškovi dostave se posebno naplaćuju i zavise od mase paketa a ne od mesta dostave. Troškove dostave plaćate zajedno sa proizvodima, tako da je prilikom preuzimanja pošiljke potrebno samo potpisati adresnicu ukoliko je dostava o našem trošku. U slučaju plaćanje pouzećem, plaćanje narudžbenice vršite kuriru prilikom preuzimanja pošiljke.
Prilikom predaje vaše pošiljke kurirskoj službi poslaćemo Vam email obaveštenja ili ćemo Vas pozvati na telefon, da smo pošiljku poslali. To znači da će kurir sa pošiljkom biti sutradan na vašoj adresi.

Rok za slanje robe je 72h (3 radna dana) od trenutka poručivanja i registrovanja uplate.

Neradni dani su: subota, nedelja i državni praznici.

 

IV REKLAMACIJE

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budite slobodni da nas kontaktirate. Budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju.

Možete da izjavite reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava usled nesaobraznosti robe iz ugovora i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, na sledeće načine: usmeno, telefonskim putem, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.).

U zavisnosti od vremena kada je nastao kvar, postoje sledeće kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda:

1) DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad.

To znači sledeće:
a) isporučeni proizvod je oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ne odgovara projektovanoj nameni ili specifikaciji. U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. U ovom slučaju se popunjava Zapisnik o oštećenju koji moraju da potpišu i kupac i kurir. Ako kurir napusti mesto isporuke, a Vi nakon toga utvrdite kvar ili bilo koju drugu nedoslednost, Vaša reklamacija neće biti uvažena;
b) ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako sto cete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i vasim kontaktom.

2) Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda u garantnom roku.

U ovom slučaju, proizvod šaljete u servis na onu adresu koja je upisana na Vašem garantnom listu. Na njemu se nalazi kontakt telefon, kao i adresa ovlešćenog servisa gde će Vam otkloniti kvar u roku koji je precizno utvrđen za svaki proizvod pojedinačno. Ukoliko proizvod pošaljete servisu koji nije ovlašćen, Vaša reklamacija neće biti prihvaćena i proizvod gubi garanciju. Ovo se može dogoditi i ako sami pokušate da otklonite nastali kvar.

Servisiranje i povraćaj novca

Kod prijema robe koja nije bila ispravna pri pokušaju instalacije ili kod prvog puštanja u rad (DOA), serviser je u obavezi da prvo proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih uređaja pre nego što pristupi zameni robe ili vraćanju novca.
Rok za utvrđivanje opravdanosti reklamacije i vraćanje novca je 45 dana od prijema robe na servis. Nakon toga se donosi odluka o tome da li će se isporučiti novi proizvod ili će novac biti vraćen.
Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad (DOA), biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i ako je ovlašćeni serviser potvrdio Vaše navode. Roba mora biti vraćena isključivo u ovlašćeni servis čiju adresu i kontakt možete pronaći na garantnom listu koji ste dobili uz kupljeni proizvod.
Sve ostale reklamacije, sem reklamacije na funkcionisanje proizvoda u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad (DOA), podležu pod opšte i posebne uslove navedene u garantnom listu.
Prodavnica NAVI SHOP zadržava sva prava promene cene proizvoda tako da, ako ste poručili uređaj po jednoj ceni i sa tom cenom ga primili na kućnu adresu, a nakon toga je cena smanjena nemate prava na povraćaj novca.

Prilikom reklamacije robe u garantnom roku, kupac je dužan:

a) da reklamirani proizvod donese lično ili pošalje dostavnom službom u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži. Ukoliko je reklamirani proizvod elektrostatički osetljiv, kupac treba da proizvod dostavi u antistatik pakovanju;
b) da serviseru podnese na uvid original garantnog lista i račun o kupovini;
c) da serviseru detaljno opiše primećenu neispravnost i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do kvara;
d) posle toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija od ovlašćenog servisa gde je i ostavio proizvod.

Za više informacija možete nas kontaktirati na office@navishop.rs

Jednostrani raskid

Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora o kupovini proizvoda bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor. Jednostranim raskidom kupac se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povraćaja robe. Kupac gubi pravo na jednostrani raskid ako uz izričitu saglasnost potrošača, trgovac započne pružanje usluge pre isteka vremena u kome je dozvoljen jednostrani raskid ugovora.

V POVRAĆAJ KUPLJENE ROBE

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Troškove slanja robe na servis ili njihove zamene, snosi kupac.

OBAVEZNO PROVERITE SASTAV PAKETA PRE PREUZIMANJA ROBE OD KURIRSKE SLUŽBE!

U slučajevima kada nedostaje neki artikal ili niste dobili odgovarajući proizvod, mi nismo u mogućnosti da odreagujemo posle Vašeg potpisa da ste preuzeli robu.

Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju. U suprotnom nećemo primiti paket.




Bulevar Kralja Aleksandra 193, 11160 Beograd, Srbija
Tel/fax: +381 (11) 241-2362, 241-2342
Mail: office@navishop.rs